divendres, 14 de febrer del 2020

Anem a veure el musical "Maremar" !!!

Avui divendres dia 14 de febrer hem anat al teatre de La Llotja a veure el musical Maremar amb l'alumnat de les optatives de música i arts escèniques de 4t d'ESO.


Partint del text inicial de "Pèricles, príncep de Tir", Maremar és guió teatral nou que, tot respectant la poesia i la psicologia dels personatges de l’obra de Shakespeare, fa un salt en el temps i trasllada cronològicament l’acció a l’actual camp de refugiats de Mitilene. Maremar és un espectacle que es capaç d'englobar totes les arts escèniques (la música és una adaptació de cançons de Lluís Llach) i, sobretot, que transmet un missatge clar i contundent sobre la dramàtica situació que pateixen les persones que han de fugir dels seus països.

L'alumnat. doncs, ha pogut gaudir d'un espectacle de gran qualitat artística interpretat per la mítica companyia teatral Dagoll Dagom

9 comentaris:

  1. Maremar és un musical que et fa reflexionar ja que tracta sobre un tema díficil i et fa donar conte de que la vida està plena d'injusticies i que no valorem ni la mitat de les coses que tenim fins que les perdem.
    maremar m'ha agradat i l'he disfrutat molt els actors i les actrius ho van fer molt bé.

    ResponElimina
  2. Aquesta sortida va ser molt interessant, no totes les sortides han de ser museus i de més.
    El musical va estar bastant bé i transmetia molt bé el missatge que d'alguna manera pateixen els refugiats. També he d'afegir que hi havia moments que es van fer una mica avorrits o pesats.
    En definitiva la sortida i el musical en si va estar molt bé.
    Yosune Haro.

    ResponElimina
  3. Doncs per al meu gust no em va agradar, si que és veritat que eren molt bons actors i totes les escenes estaven molt ben argumentades. Més que res se'm va fer molt llarg i el tema que tractaven tampoc m'agradava la veritat. Per part dels actors i del músic, penso que van fer molt bon treball ja que actuaven, tocaven, ballaven i cantaven molt bé, tot i que és difícil fer-ho tot a l'hora.

    ResponElimina
  4. Doncs per al meu gust no em va agradar, si que és veritat que eren molt bons actors i totes les escenes estaven molt ben argumentades. Més que res se'm va fer molt llarg i el tema que tractaven tampoc m'agradava la veritat. Per part dels actors i del músic, penso que van fer molt bon treball ja que actuaven, tocaven, ballaven i cantaven molt bé, tot i que és difícil fer-ho tot a l'hora.

    ResponElimina
  5. Aquesta sortida a mi em va agradar però l'obra va ser una mica llarga per al meu gust. Els actors ho feien molt be i el music també, el tema que tractaven era bo però hi havien algunes escenes que no hem van agradar gaire ja que s'hem feien una mica llargues, crec que si l'obra haguessin set uns 20 minuts menys m'hagués agradat mes.

    ResponElimina
  6. Doncs a mi personalment m'ha agradat molt, trobo que ha treballat uns temes molt interessants i necessaris per a la societat ja que pots veure que ho passen molt malament.
    Les coreografies han estat molt netes, anaven coordinats i doncs han fet molt bona feina.
    El missatge que han volgut donar, l'han transmet i he pogut sentir i posa'm a la pell dels immigrants.
    Abril Malla

    ResponElimina
  7. La sortida que vam realitzar el divendres va estar interessant. El tema del musical em va fer reflexionar molt, tot i que només eren actuacions. Els actors i actrius ho van fer molt bé! M'encatava com es ficaven en el seu paper i ho interpretaven de maravella.
    Després em va cridar l'atenció algunes respostes a les preguntes que es van fer al acabar, com quant temps i esforç lis va costar, a quants llocs ho van fer... Però em va agradar molt el comentari d'una noia on va patir molt per culpa de la immigració.
    Una sotida agradable!
    - Nazaret Aranda -

    ResponElimina
  8. Aquesta sortida ha canviat bastant el meu pensament, ja que ens parla o millor dit, ens fa reflexionar sobre un tema bastant criticat mundialment o molt mal vist com son els refugiats.
    Va estar molt be perquè donaven alegría a l'ambient i es notaba que eren professionals, va mereixer la pena haber-ho vist i haber gaudit d'aquesta obra.
    Com be van dir, aquesta obra no es ni un 0,01 del que es fa per als refugiats, però crec que radera de tot aquest esforç hi han hagut molt resultats positius per als nens/nenes refugiats/des.
    Ho tornaría a repetir!
    -Alex Sanz

    ResponElimina
  9. Maremar em va impactar bastant ja que va ser el primer musical que mai havia vist en directe, i puc dir que em va agrdar molt, crec que els actors contaven amb una gran técnica vocal amb moments realment impresionants.
    Penso que te que ser díficl portar al escenari un tema tant dur com son els refugiats i representar les bajanades que arriben a succeir en els seu entorn.
    Crec que aquest musical dona bastanta visualització a aquest tema, donant-lo a conèixer més i sensibilitzant a la gent per crear més empatía.

    -Lluna Gasion

    ResponElimina