dijous, 4 de març del 2021

Músiques del món a 1r d'ESO

Avui dijous 4 de març hem tingut amb nosaltres novament el Jordi Parés, genial artista de la companyia gironina d'espectacles didàctics Khan Cartrö, per tal de fer repetir per segon any els concerts-didàctics sobre instruments del món a tot 1r d'ESO.

A les 9 h el matí ha començat el grup de 1r C i, fins les 14.30 h, han anat passant la resta de grups (EABD) a la nova aula de música. A cada sessió el Jordi en ha ensenyat i tocat instruments d'Oceania, d'Àsia (xinesos, hindús, tibetans, vietnamites...), d'Europa (mediterranis, centreeuropeus, de països nòrdics, de Catalunya...), d'Àfrica (del Magrib, de diversos països de l'àfrica subsahariana i de diverses zones Amèrica. La llista és impressionant encara que enguany, per les restriccions, no ha pogut tocar els instruments de vent!

Els nois i noies de 1r d'ESO s'ho han passat molt bé i sobretot han après que TOTES les cultures del món tenen la seva música i els seus instruments. Deu ser per alguna cosa, oi?

1C

1E

1A

1B

1D

El Jordi no només és un gran músic, sinó també una persona molt propera i divertida que sap connectar amb l'alumnat! Gràcies i fins l'any vinent!!!

24 comentaris:

  1. Hola, aquesta activitat va ser molt interessant perquè vam conèixer molts instruments de molts països llunyans. Els instruments em van agradar molt, ja que no els coneixia. Moltes gràcies.
    Jana Capell Lara

    ResponElimina
  2. Molt interessant i entretingut,també hem aprés moltes coses sobre els instruments d'altres paisos la veritat es que ha estat molt be

    Jyro PIminchumo 1r c

    ResponElimina
  3. Em va agradar molt aquest taller perquè mai havia vist tant instruments i no coneixia cap. El noi que va vindre ens va divertir molt i a mi personalment em va alegrar el dia.

    Víctor Saló López 1r ESO C

    ResponElimina
  4. He gaudit molt del taller perquè va tocar instruments molt curiosos i que feien sons molt estranys i exòtics. M'ho vaig passar molt bé!

    Jessica Ponea

    ResponElimina
  5. Hola,
    M'ha agradat molt saber diferents instruments musicals del món, sobretot la serra que es fregava amb un arc.
    Pau Marco Pastor 1r C 🎶👏😜

    ResponElimina
  6. Va ser molt divertit, no imaginava que fos tant interessant els instruments d'altres continents i països.

    Raquel Alfaro 1r C

    ResponElimina
  7. A mi m'ha agradat molt fer aquesta activitat ja que hem pogut conèixer instruments de tot el mont i les seves curiositats. També m'ha agradat perquè hem fet una activitat diferent a musica.
    Berta Claramunt Tirvió 1r C.

    ResponElimina
  8. M'ha agradat molt aquesta activitat, ja que ha sigut molt interessant i instructiva perquè hem après moltes curiositats sobre d'instruments d'altres països.
    Teresa Ioana Damian 1r C

    ResponElimina
  9. M'ha agradat molt la classe amb el Jordi, ja que m'ha caigut molt bé i ha portat instruments molt interessants i també perquè ha sigut molt divertit.

    Adam Rabhi.

    ResponElimina
  10. M'ha semblat un taller molt divertit, perquè els instruments que va portar aquell senyor eren molt curiosos, apart el señor era graciós

    Ian Roca - 1r ESO C

    ResponElimina
  11. M'ha agradat molt veure com tocava els instruments i els seus sons, també i havia molts instruments que jo no coneixia i ara sí. M'agradaria que fem un altre taller com aquest.

    ResponElimina
  12. Per nosaltres dos ens va semblar molt divertit i molt bonic. Ens va agradar molt conèixer tot tipus d'instruments, d'arreu del món. L'instrument que ens va agradar més va ser el Djembé perquè porta molt ritme. També ens va agradar molt el noi que va vindre perquè la forma en que ho explicava tot ens va semblar molt divertit i interessant.
    Moltes gràcies pel taller Jordi!
    Daniela i Bibiana.

    ResponElimina
  13. M'ha semblat molt interessant perquè no sabia com eren alguns instruments que va portar.

    Leire Molina 1 Eso C .

    ResponElimina
  14. Aquesta activitat m'ha agradat molt, ja que e pogut conèixer nous instruments de nous països i e pogut sentir el seu so.

    Eloi Ponce

    ResponElimina
  15. m'ha agrada't molt aquesta activitat ja que no tenia idea que hi han tants instruments i tants diferents tots, u tornaria a fer

    ResponElimina
  16. m'ha agradat ja que va estar molt interessant saber com eren els instruments arreu del món

    Quim Tarròs

    ResponElimina
  17. M'ha agradat molt per que hi havia instruments molt divertits i de diferents paisos

    ResponElimina
  18. aquesta activitat de musica m'ha semblat molt interessant perque hem pugut coneixer instruments de tot el mon i el Jordi ens ho ha explicat molt be amb un punt d'humor.
    moltes gracies Jordi per venir a passar un temps i fer-nos aquesta activitat tan divertida i interessant.
    Alba Pérez

    ResponElimina
  19. Ami la veritat m'ha agradat moltíssim escoltar el que deia com sonaven els instruments i també el que més m'ha agradat es saber d'on eren els instruments.

    ResponElimina
  20. A mi personalment m'ha agradat i l'instrument que em va agradar més va ser el del soroll del mar, i m'hagués agradat que hi haguessin els instruments de vent, però per culpa del coronavirus no els va poder portar, i ho entenc, igualment m'hagués agradat veure'ls.
    Blau Barrufet

    ResponElimina
  21. Personalment m'ha agradat molt i espero que l'any que ve es pugui tornar a fer i que els alumnes que vinguin nous a primer puguin gaudir de l'activitat. Em va sorprendre la quantitat d'instruments que tenia i d'on era cadascun d'ells. :)

    ResponElimina
  22. La activitat m'ha semblat molt interesant, els instrument que tenie, la majoría no els havie vist mai, i apart, en Jordi li ha ficat aquell toc d'humor que a mi m'agrade tant. Però sense contar això, es notave que havie practicat i tocat molt tots aquells instruments, perquè els tocave molt bé.
    Eduard Garcia Escanes.
    1r E.

    ResponElimina
  23. M'ha agradat molt aquesta activitat perquè he descobert molts instruments del món que no coneixia i també m'ha agradat la seva explicació ja que ho explica amb una mica d'humor. Els instruments son molt interessants i m'hauria agradat conèixer els instruments de vent però amb aquest virus no es va poder fer.

    Moltes gràcies Jordi Parés per haver vingut al nostre institut i espero que l'any que ve tornis.
    Larisa Ioana Cimpian

    ResponElimina