dijous, 25 de febrer del 2016

El musical (i IV) - L'espectacle

Avui, dijous dia 25 de febrer, hem anat a l'Auditori Enric Granados a veure l'espectacle Càsting: 100 anys de musicals a càrrec de la Banda Municipal dirigida per Amadeu Urrea (gràcies un cop més per la col·laboració!). Es tracta d'un concert pedagògic sobre la història del teatre i el cinema musical en el qual una veu en off (el Llubí Casas, antic alumne del centre!) ens ha explicat les característiques i la història del gènere, mentre la banda i una veu solista (la Montse Seró: quina veu!) ens han interpretat alguns dels fragments musicals més importants; tot sobre una idea, textos i guia didàctica de Ramon Llanes i Lluís Herrera.

L'espectacle està acompanyat per aquesta presentació multimèdia que es projectava a l'escenari: 


També, tot el professorat podia treballar abans i/o després de l'audició el tema del musical a partir d'una guia didàctica complementària que es pot trobar al web de la Regidoria d'Educació de Lleida.

L'audició ha agradat força als nois i noies i aquí us deixem algunes imatges del concert:


 Ens hem emportat també l'alumnat de l'optativa de música de 4t,
 autèntics experts/es en aquest estil musical!

 I tota la tropa de 3r, amb els companys/es tutors i l'Anna. 
Gràcies per l'ajuda!






COMENTARIStot l'alumnat de 3r que vulgueu i de l'optativa de música de 4t d'ESO (obligatori) podeu/heu de fer un comentari en aquesta notícia del bloc de música per tal de donar la vostra opinió personal sobre l'activitat (ho podeu fer a classe i recordeu de posar-hi el vostre nom, cognoms, grup i SOBRETOT que cal escriure correctament). Si no teniu correu gmail, escriviu el comentari com a Anònim i poseu el vostre nom al final del text.

17 comentaris:

  1. M'ha agradat però vaig trobar a faltar musicals més actuals com MOULIN ROUGE! i penso que la veu de la cantant, tot i que molt bonica, s'escoltava massa fort.
    Carla Diaz

    ResponElimina
  2. A mi hem va agradar bastant però, el narrador es sentia massa fluix i la cantant cantava massa fort, hem va faltar una mica més de teatre i musicals més moderns. Però en general va estar bé!

    ResponElimina
  3. Jo vaig anar al auditori amb la idea de anar a veure un musical, gent actuant, ballant i cantant, que es el que hauria de haver sigut. No obstant, va estar molt bé, la cantant cantava molt bé, però se sentia massa fort. També m'hauria agradat que haguessin interpretat musicals més moderns. Però tot i això va ser agradable anar a veure aquest espectacle i la orquestra va ser impressionant!!
    Núria Cimadevilla

    ResponElimina
  4. M'ha agradat bastant. Penso que deurien d'haver tocat cançons una mica més conegudes o actuals, encara que les cançons vam escoltar, la majoria les vam reconèixer com el fantasma de l'òpera o Mamma mia. El que milloraria seria la igualació de so, perquè al narrador no se li escoltava gaire i a la cantant massa. Però en general va estar molt bè.

    Alba Aranda

    ResponElimina
  5. A mi em va agradar però jo anava amb l'idea que era un musical anomenat el Casting. Quan vaig veure que no era això em vaig decepcionar una mica.
    També hi van haver problemes de so la cantant es sentia massa fort i el narrador molt poc. Però malgrat aquest problema a mi em va agradar!
    Marta Donés

    ResponElimina
  6. Me llegit una mica els altres comentaris que a ficat l'altra gent i a mi també hem va agradar, al principi també pensava que anàvem a veure un musical però també va estar prou be, però també va estar una mica avorrit perquè tot el que ens van explicar ja ens ho havies explicat tu però aixi sabríem de que va el tema. I com diuen bastants comentaris el problema de só però hem va agradar força.

    ResponElimina
  7. Aques tema a estatn molt interesant,tot i que jo tambe pensava que tot seria diferent pensava que veuriam un petit musical diferent, però representar les cançons dels musicals amb la Banda sonora de Lleida va estar molt be, tot i que una mica aborrit jo crec qe haurie de ser mes interactiu perque avegades es feia una mica pesat ja que els de quart ja haviem vist una mica d'aquest tema i doncs ens hosaviam gairebe tot.

    Tot i aixó em va agradar molt la excurció i el tema del que va tractar.

    Gádor Morlans Tosquella.

    ResponElimina
  8. M'ha agradat molt anar-hi a l'excursió però penso que la veu de la cantant, tot i que es molt bonica s'escoltava massa fort.

    Andrea Montagut.

    ResponElimina
  9. Va ser una sortida interessant ja que poques vegades anem a veure un concert a l'auditori on toquen musics professionals i cantants d'aquest nivell.
    Crec que tothom esperava més interacció ja que s’hauria fet més interactiu i més divertit.
    Tot i que van haver problemes tècnics i al final es va fer una mica pesat, va ser interessant anar-hi.

    Ester Gallart.

    ResponElimina
  10. A mi em va agradar molt la sortida, la vaig trobar inteessant i va ser com a que ens completaven la informació d'allò que haviem fet a classe, poser per això de que ja ho sabiem es va fer una mica llarg i pesat. Tothom diu que la veu de la cantant s'escoltava massa fort però per mi tampoc va ser per tant. Tot i aquests problemes a mi em va agradar anar-hi!

    Júlia Ranera.

    ResponElimina
  11. L'espectacle va estar molt bé tot i els problemes amb la veu de la cantant i del narrador. Tot i que penso que potser és podria reduir el temps que és passa el narrador parlant per tal de fer-ho menys pesat i que també podrien incloure una mica d'interacció amb el public per fer-ho més divertit, va estar entretingut.

    Edu Espejo

    ResponElimina
  12. L'espectacle va estar molt bé tot i els problemes amb la veu del narrador tot i què la cantant solista va estar molts bé. Es podria reduir una mica el temps en el què parla el narrador i ficar algun ball divertit a l'hora de tocar d'interpretar. A mi m'ha semblat entretingut tot i què penso el què acabo de dir.


    Javier García Serrano

    ResponElimina
  13. La nostra opinió sobre l'audició que vam anar a veure l'altre dia, és que va ser interessant, però també al final ens va cansar una mica, perquè nosaltres ja havíem vist el Prezi a l'hora de música. A pesar d'això va ser una sortida curiosa, perquè mai havíem anat a veure una audició com aquesta. La noia que cantava ho va fer molt bé, xo en algun moment la veu de la cantant es sentia més que la del narrador, però nosaltres no vam notar-ho tant. Respecte a tot això, ens va agradar força. Gràcies a això ara sabem una mica més sobre els musicals.

    Núria Quejido i Tais Pascual 3r A

    ResponElimina
  14. La meva opinió sobre la sortida que vam fer l’altre dia a l’Auditori, és que va ser una sortida interessant, ja que mai havia assistit a un espectacle com aquest.
    En general els meus pensaments són positius, penso que el narrador ho va fer molt bé, i que la cantant tenia una veu molt bonica, encara que sonava bastant fort.
    Va ser una mica llarg, però a mi em va semblar entretingut ja que ens donaven informació sobre els musicals d’una manera més interactiva.
    Va ser una sortida agradable!

    Clàudia Rubí 3rC

    ResponElimina
  15. Pel meu gust la sortida va estar força bé. L'espectacle va ser entretingut tot i que jo, des del meu punt de vista, hi faria alguns canvis. Vaig trobar a faltar que els musicals fossin més actuals, ja que la majoria o gairebé tots dels que s'escoltaven els teniam molt sentits. Personalment la veu de la solista em va agradar molt, la vaig trobar molt dolça, però sonava una mica massa forta. En canvi, el narrador en prou feines es sentia. Per estar bé, hagués tingut d'haver un so intermig entre ells dos. El prezi que acompanyava el musical, nosaltres, ja l'havíem vist a classe de música i es va fer una mica llarg i pesat haver de tornar a veure'l per segon cop.
    En general, tot i haver-hi alguns detalls millorables jo li dono un punt positiu a l'excursió.

    Odet Baiges, 3rA

    ResponElimina
  16. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  17. Hem va agradar molt la sortida, ja que, gairebé mai podem gaudir d'actuacions d'aquest nivell. Penso que avui en dia no es va a veure música en directe d'aquest tipus i per tant que ens donéssin l'oportunitat de poder anar-la a veure hem va semblar molt bé. Tot i que va estar molt bé, hi van haver una sèrie de coses que potser, des del meu punt de vista, caldria canviar. Penso que el volum del narrador hagués hagut de ser més alt i en canvi la veu de la cantant una mica més fluixa. També crec que a la majoria quan ja arribava al final se'ns va fer una mica pesat, perquè no cridava gaire la nostra atenció.
    Una cosa que m'agradaria destacar és que hem vaig quedar parada al sentir la veu de la cantant, hem va agradar moltíssim.
    I crec que amb això acabo, va ser una bona sortida.

    Desirée González 3r A

    ResponElimina