divendres, 26 de novembre del 2021

That's a musical!

Per completar el tema dels musicals, avui hem anat al Caixaforum amb l'alumnat de l'optativa de 4t a veure el fantàstic espectacle That's a musical. Un enginyós argument enllaça una selecció de petits fragments musicals d'algunes de les melodies més importants del gènere, tot en una atractiva i dinàmica proposta vocal i teatral que ha entusiasmat als nois i noies! I és que, a qui no li agraden els musicals?



I tu, què en saps sobre els musicals? Posa't a prova! Aquestes són algunes de les activitats que hem fet a classe:

-EL MUSICAL (1)

-EL MUSICAL (2)

-EL MUSICAL (3a) - Actrius/cantants

-EL MUSICAL (3b) - Cronologia (1)

-EL MUSICAL (3c) - Cronologia (2)

-EL MUSICAL (3d) - Compositors

-EL MUSICAL (3e) - Actors/cantants/ballarins

-EL MUSICAL (3f) - Directors

-EL MUSICAL (3g) - Cançons (1)

-EL MUSICAL (3h) - Cançons (2)

-EL MUSICAL (4) - Audicions (1)

-EL MUSICAL (5) - Audicions (2)

 

I per a rematar-ho, dues activitats finals més lúdiques. Tot un repte!


 PASSAPARAULA final!!


I un nou Quizziz i un 3r kahoot que complementa els dos Kahoots! que vam fer a classe:


    

10 comentaris:

  1. Es el meu primer musical i em va encantar ha sigut un breu resum de tots els musicals clàssics de la història i a sobre a un preu molt assequible.

    Ziad

    ResponElimina
  2. Aquest musical em va semblar una activitat molt extravagant ja que ho vaig disfrutar molt, a part vaig coneixer cançons de musicals els qual ni sàvia de la seva existència.

    Sergi Arjó

    ResponElimina
  3. Aquest musical ha superat moltíssim les meves expectatives. M'ha agradat molt com cantaven i com ho han enllaçat tot per tal de cantar i interpretar les cançons més reconegudes dels musicals.

    Llibertat

    ResponElimina
  4. Ha estat un musical molt bonic, la veritat es que m'ha agradat més del que esperava. Les actrius i els actors ho han fet molt bé, el pianista li ha donat un bon ambient a l'obra i el missatge és interessant i et fa pensar.
    Isis:)

    ResponElimina
  5. Em va sorprendre molt positivament lo bé que sonaven les diferents veus cuan s'unien, sonava com una melodia amb instruments però sol eren veus i un piano, tots/totes cantaven molt bé i sobretot en equip.
    Em va agradar reconèixer les cançons dels musicals que havíem treballat a classe. I com que les cançons estaven traduïdes al català vaig entendre millor de que parlaven.
    Va superar les meves expectatives i m'han donat ganes de anar a beure més musicals.

    ResponElimina
  6. A sigut la primera vegada que he vist un musical i la veritat que em va sembla molt divertit i molt entretingut i vaig pasa molt bona estona,una llastima perquè em va pasar molt rapid.

    Meri

    ResponElimina
  7. Aquest musical m'ha agradat ja que les seves musices han estat divertides. Un punto negatiu que el trobo es el fum pero el musical ha estar molt be.

    Mohamed uali

    ResponElimina
  8. Aquesta activitat m'ha semblat molt divertida, ja que ha estat diferents de les altres, encara que he d'afegir que durant l'espectacle van abusar molt del fum del qual se'm va fer molt pesat durant l'espectacle a més no feia olor especialment bé.

    Eduard

    ResponElimina
  9. Aquest musical ha estat molt bé, mai havía anat a un i ha complert molt les meves espectatives. L'actor, les actrius i el pianista van estar increibles i em va agradar molt la idea de que parlessin de tots els musicals més importants de la història.
    Sandra Linares

    ResponElimina