dimecres, 11 de juny del 2014

II Jornades de música

Els dies 5 i 6 de juny s'han celebrat les II Jornades d'Educació musical organitzades pel Seminari de música del CRP del Segrià. Durant dos dies, una quarantena d'estudiants, mestres i professors/es de música hem pogut compartir experiències i participar en un seguit de tallers. Enguany, a més a més, hem tingut l'honor de comptar amb la presència del mestre Jordi Savall per a la conferència inaugural.



Podreu trobar recollida tota la informació al web del Servei educatiu del Segrià (a l'apartat de l'esquerra - Jornades)

Per la meva part només comentar dues coses:

1. El divendres dia 5, just després de la inauguració de les Jornades, vaig poder explicar com a petita experiència educativa la substitució del timbre per música per indicar els canvis de classe que hem desenvolupat al Montsuar. En aquest bloc ja hem comentat en diverses entrades aquest tema amb l'etiqueta timbre pedagògic i aquesta és la presentació que vaig preparar:




2.  I el dissabte dia 6 vam tenir l'oportunitat de conèixer personalment l'Adelaida Ibañez ja que, com a membre del Seminari de música vaig estar assignat al seu interessantíssim taller sobre Noves tecnologies a l'educació musical
Com tots els/les docents de música que intentem utilitzar les eines TIC a la nostra aula, l'Adelaida ja era un referent per mi però, ara que finalment l'he pogut conèixer personalment, us puc donar fe de la seva passió i entusiasme per l'educació musical. T'anirem seguint al teu meravellós bloc Música Selvatge. Fins la propera!

2 comentaris:

  1. Gràcies a tu Ramón i també a tota la gent del Seminari de música (Lluís, Cristina, Montse i Hector) que vau organitzar aquestes fantàstiques Jornades d'Educació musical. Sou un exemple a seguir. Saber que hi ha gent que viu l'ensenyament de la música i que té les mateixes inquietuds que jo em reconforta i m'anima a seguir endavant. Compartir enriqueix i crea llaços i ponts virtuals que quan es desvirtualitzen encara s'enforteixen més. He de dir que em vau fer sentir com a casa i que jo també vaig aprendre molt de vosaltres. Gràcies per donar-me l'oportunitat de conèixer-vos!

    ResponElimina
  2. Gràcies Adelaida ja saps que vam estar molt contents de tenir-te finalment a Lleida. Enhorabona per aquest premi tant merescut i fins la propera!

    ResponElimina